هویت برند چرا مهم است و چگونه انجام می شود؟

فیبز، نشریه آنلاین مدیریت کسب وکار

هویت برند چرا مهم است و چگونه انجام می شود؟
0 6,632

هنگامی که شما در حال اجرا و بازاریابی و ترویج کسب و کار هستید، بسیاری از تصمیماتی که می گیرید به یکدیگر ارتباط ندارند. پس از همه، آموزش کارمندان، ارسال در رسانه های اجتماعی و بسته بندی سفارشات برای حمل و نقل ،به نظر نمی آید که با هم اشتراکی داشته باشند. با این حال، هر یک از این تصمیمات بخش های کلیدی هویت برند شما هستند.

دقیقا “هویت” یک برند چیست و چرا به کسب و کار شما ارزش می دهد؟ business news daily با Liz Dennery Sanders، نویسنده ی “سبک و مواد” در مورد چگونگی ایجاد یک برنده قانع کننده و ارزش برند و هویت تجاری برند و چگونه هر کسب و کار می توانند برندی ایجاد کنند که مشتریان شان آن را دوست داشته باشند ، گفت و گو کرد .

 

هویت برند در مقابل نام تجاری :

هویت یک برند اغلب با “نام تجاری” ، که بازاریابی بصری شما را تشکیل می دهد، اشتباه گرفته می شود. اما هویت یک برند خیلی بیشتر از این ها را در بر دارد .

Dennery Sanders گفت: “هویت یک برند چیزی است که نشانه ی آن و چگونگی درک آن در جهان است”.  این کلمات، افکار و تصاویری هستند که  احساسات مشتری را زمانی که به طریقی با برند ارتباط برقرار می کنند را می سازند.

این شامل انتخاب های تصویری علامت تجاری  مانند طراحی وب سایت و انتخاب رنگ است و تحت تاثیرآن قرار می گیرد و شامل عناصری مانند ارزش های اجتماعی شما، بازاریابی، پوشش مطبوعات، مشارکت و تعاملات مشتری نیز می شود .

Dennery Sanders گفت : هویت برند شما فقط لوگو یا پالت رنگ شما نیست بلکه هر چیزی است که شما می گوید و انجام می دهید. این همان چیزی است که دست مشتری را تکان می دهید، و محتوایی است که در وبلاگ خود و در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود پست می کنید “.

هر چیزی که بر افکار و احساسات مخاطبان شما در مورد شرکت تان  تاثیر می گذارد، در ایجاد هویت برند شما موثر است.

ارزش یک‌ برند، بر اساس آگاهی برند و مشتریانش است.

Dnnery Sandes گفت : هویت برند شما این است که چگونه مشتریان شما را درک می کنند و در نهایت، آنها چه احساسی نسبت به شما دارند، بنابراین این موضوع فوق العاده برای آگاهی و رشد نام برند مهم است.

عناصر هویت برند شما باید یک تصویر منسجم از ماموریت و ارزش های شما را ایجاد کند، و بهترین کار شما را منعکس کند وباعث شود مشتریان با احساس مثبتی شرکت شما را ترک‌ کنند. این باعث آگاهی نسبت به برند شما در میان بازار هدف می شود. بدون آگاهی از برند ، شما نمیتوانید بازار خود را گسترش دهید، درآمد جدیدی یا فرصت هایی برای رشد ایجاد کنید.

هنگامی که هم هویت برند و هم آگاهی از برند در سطح بالایی قرار دارند، شما ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری را می سازید. ارزش برند مبتنی بر مشتری، که ابتدا توسطLane Keller Kevin در دهه ۱۹۹۰ مطرح شد ، ارزش برند شما از دیده مشتریان است. اگر دارای ارزش بالای برند مبتنی بر مشتری باشید، مشتریان بیشتر به شرکت شما اعتماد و توصیه می کنند.

سطح بالایی از ارزش برند مبتنی بر مشتری، یک پایگاه مشتری وفادار را ایجاد می کند. و به طور مستقیم منجر به ایجاد فرصت های رشد برای شرکت شما می شود، و همچنین باعث افزایش بازده و سودآوری شما می شود.

چگونه هویت برند خود را بسازید:

برای دانستن ارزش هویت یک‌ برند قوی، اولین قدم در ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری است. قدم دوم شناسایی راه هایی است که می توانید به وسیله ی آن ،هویت برند را بسازید.

Dennery Sanders توصیه کرد که برندها به طور منظم نقاط تماس خود را یا مکان هایی که مشتریان در آن با برند خود ارتباط برقرار می کنند را ارزیابی کنند.

او گفت: “راه های بسیاری وجود دارد که شما به وسیله آن می توانید با مشتریان خود تماس بگیرید.” و فکر کنید به تمام راه هایی که می توانید این نقاط ارتباط را با ویژگی و معنای برند خود پر کنید. “

این نقطه های ارتباطی که هویت تجاری برند شما را تعریف می کنند و باعث آگاهی از برند می شوند عبارتند از:

تبلیغات

بازاریابی اجتماعی

پوشش رسانه ای

مشارکت های تبلیغاتی

نام تجاری

بازاریابی ایمیلی

طراحی وب سایت و محتوا

خرده فروشان و مراکز اداری

تعاملات خدمات مشتری

خرید و بسته بندی مواد

رویدادهای صنعتی

آثار

در نظر بگیرید که می خواهید مشتریان پس از هر تعامل و همکاری با کسب و کار شما چه احساسی داشته باشند.Dennery sandres گفت: “از خود بپرسید که  چطور می توانم احساسات مشتریان  را نسبت به برند خود افزایش دهم. “چگونه می توانم باعث ایجاد بهترین تجربه ممکن برای مشتریان خود شوم؟”

Dennery sandersهمچین به شرکت ها یاد آوری می کند که کارمندان شرکت بخش مهمی از هویت برند هستند.

Dennery sandresهمچنین می گوید: کارکنان باید ابزارهایی را برای درک و تبادل پیام های تبلیغاتی برند در اختیار داشته باشند تا بتوانند به عنوان سفیرانی موثر برای شرکت واقع شوند. “وقتی که به کارمندان … اتاقی برای مشارکت فعالانه داده می شود.، مشارکت فرهنگ داخلی رشد می کند و مشارکت مثبت خارجی افزایش می یابد “.

Dennery sandersبه شرکت Drybar به عنوان یک مدل کسب و کار با هویت برند قوی و موفق اشاره کرد.

Dennery sanders همچنین توضیح داد: که شرکت Drybar در کل با یک جشن یا انفجار در یک زمان جهان را به یک مکان شادتر تبدیل می کند. آنها یک رنگ “شاد” را انتخاب کرده اند – زرد – و از آن در همه جا استفاده می کنند. آنها با تصاویر روشن و شاد از خشنودی مشتریان ، و همچنین توله سگ هایی که کلاه دوش گرفتن را پوشیده اند  و سگ هایی که در مهمانی هستند، تغدیه اجتماعی خود را پر می کنند.

Dennery sanders  افزود که Drybar به علت خدمات عالی برای مشتریان و داشتن کارمندان خندان شناخته شده است. تمامی این نقاطه ارتباطیه موثر،درک عمومی از Drybar را به عنوان یک تجارت شاد و خوش رو را ایجاد کرده اند. این هویت برند منجر به تبلیغات مثبت می شود که به نوبه خود باعث ایجاد وفاداری و برابری در میان مشتریان شرکت می شود.

 

مدیریت برند در پاسخ به درک و احساس مشتری:

هویت برند ثابت نیست. درک و احساس مشتری از نام تجاری شما می تواند به سرعت در پاسخ به پوشش مطبوعات، راه اندازی محصول جدید یا حادثه ای در رسانه های اجتماعی تغییر یابد. کسب و کارها باید در مدیریت یک برند فعال فعالیت کنند و برای کنترل شیوه ای که باعث می شود برند آنها به وسیله ی مشتریان درک شود تلاش کنند.

یک برند با نظارت بالا بر خود ،به سرعت با درک مشتریان درگیر خواهد شد. زمانی که مشتریان به هویت برند فعلی شان پاسخ نمی دهند باید برای تغییر شیوه برند آنها برای پاسخ و آگاهی تلاش کرد. برعکس، یک کسب و کار با نظارت پایین بر خود در مدیریت فعال برند دخیل نخواهد شد.

Dennery sanders در پاسخ به اینکه برای مشتریان شما درک آنها از برند شما بسیار مهم است ،گفت: “برای ایجاد یک هویت برند واقعا جذاب، لازم است که آن را بر پایه ی مشتری خود تنظیم کنید.” این ممکن است به معنی تنظیم گزینه های بازاریابی یا فروش شما باشد اگر مشتریان به طور مثبت پاسخ نمی دهند.

با این حال، شما نمی خواهید هیچ یک از اصول اصلی خود را در پاسخ به یک واکنش منفی رها کنید. هنگامی که به جوامعی که می خواهید خدمت کنید، استانداردهای اخلاقی که شما تنظیم کرده اید یا پیغامی که پشت سر دارید، نظارت پایین بر خود می تواند به کسب و کار شما اجازه دهد تا انسجام خود را در برابر تغییر افکار عمومی حفظ کنید.

در دراز مدت، پیدا کردن تعادل بین نظارت کم و نظارت زیاد بر خود یک کلید است.

Dennery sanders توصیه می کند که هرچه در مورد اینکه چه کسی هستید و در انتظار چه چیزی هستید تمرکز بیشتری داشته باشید و به شیوه ای معتبر و معنی دار با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید، آگاهی نسبت به برند شما افزایش خواهد یافت.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.